Pages

Friday 13 May 2016

‘Melayu Tak Boleh Kongsi Syurga Dengan Orang Kafir’

‘Melayu Tak Boleh Kongsi Syurga Dengan Orang Kafir’

threesome


KUALA LUMPUR – Seorang penguna media sosial membidas sikap orang Melayu yang disifatkan sebagai ‘wakil Tuhan’ di muka bumi ini.

Penguna Facebook, Amir Izhar turut mengesa masyarakat bukan Islam tidak lagi menghulurkan bantuan kepada orang Melayu kerana sikap yang ditunjukkan itu.

“Jangan bersusah payah tolong orang melayu, amalan kebajikan terhadap mereka sia-sia belaka. Adalah lebih baik kamu saling bantu-membantu antara satu sama lain.

“Ternyata melayu hanya boleh kongsi teknologi kafir tak boleh berkongsi syurga,” katanya secara sinis melalui akaun tersebut.

Tidak cukup dengan itu, Amir turut dilihat mempersendakan agama Islam apabila berkata mahu melakukan ‘sex’ dengan dua wanita sekaligus di dalam syurga.

“Lelaki mana tak nak ke Syurga?bDi Syurga aku boleh buat sek dengan bidadari beribu tahun,aku nak threesome dengan bidadari yang teteknya besar & padu.

“Satu aku nak jolok,satu lagi aku nak suruh hisap buah pelir aku.Sambil itu aku nak minum arak yang tak memabukkan,” tulisnya lagi memetik kenyataan tersebut.

Bagaimanapun tindakan biadap Amir itu menerima kecaman pengguna netizen yang lain.

Menurut Aznil Hisham tindakan Amir itu sebagai melampau dan enggan mengaku lelaki tersebut sebagai sahabatnya.

“Golongan LGBT adalah golongan yg nabi sendiri tak mengaku umat. Aku pun tak mengaku itu kawan aku.

“Tapi bila dah sampai tahap kata boleh masuk syurga jika menyengutukan Allah, aku rasa golongan ini dah cukup melampau,” katanya di Facebook sebentar tadi. – SuaraTV

1 comment:

  1. Astaghfirullahalaadziim...selagi kafirun tidak memeluk agama ISLAM selagi itulah SYURGA bukan untuk mereka. Allahuakbar...!!!

    ReplyDelete